Witajcie na moim blogu!

Witajcie pokemaniacze!

Chciałbym Was serdecznie przywitać na moim blogu o tematyce Pokemon. Planuję wstawiać tutaj różne poradniki, porady itp. dotyczące nasz...

Gdzie możecie mnie jeszcze znaleźć?

Oprócz moich własnych pomysłów, czekam także na wasze propozycje! Piszcie, co byście chcieli zobaczyć na moim blogu!

wtorek, 2 lutego 2016

Polecacie Pokemon X/Y? Trochę o wycieczce przed wycieczką.


Ma ktoś z was jakąś konsolę Nintendo? Ja osobiście mam GameCube'a z Pokemon Colosseum oraz 3DS XL z Pokemon Alpha Sapphire. Postanowiłem, że moją pierwszą grą na 3DS'a będzie właśnie pokemon Alpha Sapphire, gdyż III gen. jest moją ulubioną. Ogólnie to polecacie Pokemon X/Y i region z VI gen? Mam co do tego mieszane uczucia, ale na pewno kiedyś kupię wersję Y. Pytanie tylko czy prędko, czy nie :P Na pewno na koloniach [CZYTAJ] będę nerdzić w pokemony, bo w końcu, co można robić przez 8+h jazdy autobusem? W sumie, to będę też czytać Makbeta, gdyż iż ponieważ po feriach będziemy go przerabiać ;-;. Nienawidzę czytać lektur szkolnych, bo to, że "to czytanie" jest wymuszeniem, to jeszcze wybierają takie nudne i trudne w czytaniu książki... Chociaż Król Edyp był fajny, nie powiem :D.
Pozdrawiam Ja. ^.^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz