Witajcie na moim blogu!

Witajcie pokemaniacze!

Chciałbym Was serdecznie przywitać na moim blogu o tematyce Pokemon. Planuję wstawiać tutaj różne poradniki, porady itp. dotyczące nasz...

Gdzie możecie mnie jeszcze znaleźć?

Oprócz moich własnych pomysłów, czekam także na wasze propozycje! Piszcie, co byście chcieli zobaczyć na moim blogu!

sobota, 30 stycznia 2016

Nieobecność [01/02-07/02]


W związku z tym, że zaczynają się ferie (u mnie :D), chciałbym wam życzyć mnóstwo lenistwa i dobrze spędzonego czasu. W środę wyjeżdżam na darmowe kolonie, które organizuje jakiś norweski projekt (moja szkoła m.in. bierze w nim udział). Nie będzie mnie aż do niedzieli, więc posty nie będą się w tym czasie pojawiać. Oczywiście w trakcie drogi (bo od Warszawy (mniej więcej) do Bieszczad jest kawał drogi) będę pisał dalej FanFiction, więc możecie się po moim powrocie spodziewać kolejnej części. Mam nadzieję, że będzie ekstra, gdyż zebrała się fajna ekipka i plan jest nawet atrakcyjny.
Jeśli macie ochotę podzielić się swoimi planami na ferie, to piszcie! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz