Witajcie na moim blogu!

Witajcie pokemaniacze!

Chciałbym Was serdecznie przywitać na moim blogu o tematyce Pokemon. Planuję wstawiać tutaj różne poradniki, porady itp. dotyczące nasz...

Gdzie możecie mnie jeszcze znaleźć?

Oprócz moich własnych pomysłów, czekam także na wasze propozycje! Piszcie, co byście chcieli zobaczyć na moim blogu!

poniedziałek, 4 stycznia 2016

Witajcie pokemaniacze!




Chciałbym Was serdecznie przywitać na moim blogu o tematyce Pokemon. Planuję wstawiać tutaj różne poradniki, porady itp. dotyczące naszych kieszonkowych stworków. Zdaję sobie sprawę, że nie wszystkim będzie się podobać to, co będę zamieszczać, ale każdy post to moja subiektywna opinia/ocena (whatever), którą zazwyczaj podtrzymuję. Piszcie w komentarzach, czego byście chcieli się dowiedzieć, co jest niejasne i o czym z chęcią byście poczytali. Pytam się Was, ponieważ nie ma adresata bez odbiorców. Stwórzmy RAZEM tego bloga. Jestem raczej pozytywnie nastawiony na krytykę (chociaż czasem mi odbija i mogę się obrazić :P). Mam w planach przedstawianie każdego pokemona po kolei i nie wiem, czy będzie się to Wam podobać, dlatego piszcie, radźcie i stwórzmy To razem!
Posiadam także kanał YT, na którym umieszczam "Zagrajmy" oraz vlogi i filmy innego... gatunku? Tak to chyba można nazwać. Oczywiście posiadam serie związane z pokemonami. Na ten czas przeszedłem Pokemon Sacred Gold Nuzlocke oraz Pokemon Snakewood. Oczywiście postaram się napisać recenzje co do tych hacków, jak i udostępnię Wam na dole link do kanału, byście mogli sobie obejrzeć, to co zmajstrowałem :) Oczywiście czasem będę tutaj wrzucał linki do moich najnowszych filmów związanych z pokemonami.
Kanał YThttps://www.youtube.com/user/Rannis4000
FanPagehttps://www.facebook.com/RannisYT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz