Witajcie na moim blogu!

Witajcie pokemaniacze!

Chciałbym Was serdecznie przywitać na moim blogu o tematyce Pokemon. Planuję wstawiać tutaj różne poradniki, porady itp. dotyczące nasz...

Gdzie możecie mnie jeszcze znaleźć?

Oprócz moich własnych pomysłów, czekam także na wasze propozycje! Piszcie, co byście chcieli zobaczyć na moim blogu!

poniedziałek, 4 stycznia 2016

TOP 5: Ulubione startery [YT video]



To znowu ja Rannis. Przedstawiam Wam moje pierwsze TOP 5 na kanale. Opowiadałem w nim o moich TOP 5 ulubionych starterach. Są tam także mega ewolucje, więc nie ma na co czekać, tylko ruszać do oglądania! Oczywiście, jak to u mnie jest, wszystko się zmienia wraz z czasem, ale mój ulubiony ogólnie pokemon na razie jest już ze mną ponad 1.5 roku (a może i 2 :D)! Filmik został udostępniony 06.06.2015.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz