Witajcie na moim blogu!

Witajcie pokemaniacze!

Chciałbym Was serdecznie przywitać na moim blogu o tematyce Pokemon. Planuję wstawiać tutaj różne poradniki, porady itp. dotyczące nasz...

Gdzie możecie mnie jeszcze znaleźć?

Oprócz moich własnych pomysłów, czekam także na wasze propozycje! Piszcie, co byście chcieli zobaczyć na moim blogu!

wtorek, 10 maja 2016

Znamy startery i legendy z Pokemon Sun and Moon! [INFO]



Rowlet - pokemon Grass/Flying. Pomysł fajny, gdyż jedynym pokemonem sową jest Hoothoot i jego ewolucja Noctowl. Z wyglądu podoba mi się chyba najbardziej. Szkoda, że połączenie typów jest raczej niekorzystne, ale mam nadzieję, że to jakoś zbalansują.








Litten - pokemon Fire. Z wyglądu wygląda także na mrocznego, więc niewykluczone, że przy ewolucjach ten typ zostanie mu dodany. Pokemon wygląda świetnie, ale niestety Rowlet wygląda dla mnie ciekawiej.







Popplio - pokemon Water. Niestety mój ulubiony typ wygląda dla mnie najmniej ciekawie. Serce mnie boli, gdy to piszę, gdyż kocham typ wodny :D. Mam nadzieję, że ewolucja zostanie zrobiona lepiej. Oczywiście nie mówię, że nasza foczka mi się nie podoba. Po prostu Litten i Rowlet mi się podobają bardziej. Jestem ciekaw jaki typ mu dodadzą... może lodowy? W końcu foka. Albo... no nie wiem. Zostawiam wam to do rozpatrzenia w komentarzach.


Z tego co widzę, to prawdopodobnie razem ze starterami dojdą także nowe ataki. U Rowleta jakiś Feather Shot, u Littena Heat Ball, a u Popplio Bubble Sphere. Oczywiście ataki nazwałem na szybko, ale raczej każdy zna moje intencje. :D


Jak widzicie, Pokemon Sun and Moon ma już nawet swoje wersje wizualne z legendarnymi odpowiednikami. Pierwsza moja myśl, gdy zobaczyłem tego screena? Mega-Pyroar i Mega-Noivern. Według mnie jest to możliwe, gdyż te pokemony są silne (głównie Noivern) i byłoby to ciekawe urozmaicenie, gdyby mega ewolucje zwykłych pokemonów były legendami... Może poprzez jakieś rzadkie przedmioty? Coś jak w przypadku Red i Blue Orbów u Kyogre'a i Groundona.


Co sądzicie o nowych pokemonach? Planujecie kupić, którąś z gier na premierze europejskiej? Ja prawdopodobnie tak... Tylko nie wiem czy wersję Sun, czy Moon. 

Wszelkie informacje i screeny pozyskałem ze strony http://www.pokemony.com/ i zapraszam tam na więcej informacji. Jest tam także krótki filmik przedstawiający nowy region - Alola.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz