Witajcie na moim blogu!

Witajcie pokemaniacze!

Chciałbym Was serdecznie przywitać na moim blogu o tematyce Pokemon. Planuję wstawiać tutaj różne poradniki, porady itp. dotyczące nasz...

Gdzie możecie mnie jeszcze znaleźć?

Oprócz moich własnych pomysłów, czekam także na wasze propozycje! Piszcie, co byście chcieli zobaczyć na moim blogu!

wtorek, 3 maja 2016

My favourite 1st generation pokemon - 3rd Day of 30 Day Drawing Challenge


Trzeci dzień, w którym narysowałem mojego ulubionego pokemona z pierwszej generacji. Z tego co widzę, to nie wychodzi mi to tak tragicznie, ale mam beznadziejne kredki, więc będę musiał kupić jakieś lepsze. Wracając... Jak widzicie, narysowałem Poliwaga. Ciężko jest wybrać jednego ze 151 stworków. W jednym z postów napisałem, że był on jednym z moich ulubionych pokemonów z dzieciństwa i dlatego zdecydowałem się go narysować.
Wyczekujcie jutra i zapraszam do challenge'u! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz