Witajcie na moim blogu!

Witajcie pokemaniacze!

Chciałbym Was serdecznie przywitać na moim blogu o tematyce Pokemon. Planuję wstawiać tutaj różne poradniki, porady itp. dotyczące nasz...

Gdzie możecie mnie jeszcze znaleźć?

Oprócz moich własnych pomysłów, czekam także na wasze propozycje! Piszcie, co byście chcieli zobaczyć na moim blogu!

niedziela, 1 maja 2016

Me as Trainer - 1st Day of 30 Day Drawing Challenge


Pierwszy dzień z naszego challenge. Musiałem narysować siebie jako trenera pokemon. Postanowiłem, że narysuję siebie tak, jak chciałbym wyglądać. Jak widzicie, nie jestem specjalnie utalentowany plastycznie, ale starałem się niezwykle. Widać niektóre głupie błędy, jak brwi narysowane na włosach (chociaż w jakimś anime widziałem co takiego), czy prawa ręka mniejsza od lewej... i tak jestem z siebie dumny! :D
Wyczekujcie jutra z kolejnym rysunkiem! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz