Pokemon Sacred Gold, jest to utrudniona wersja Pokemon Heart Gold. Obejmuje ona od początku wszystkie 4 generacje.
Tutaj nie ma tylko utrudnienia pod względem lvlowym. Oprócz tradycyjnych utrudnień, fabuła została urozmaicona - głównie chodzi o walki z nowymi NPC. Każdy lider sali ma 6 pokemonów. Wszystkie pokemony, które ewoluowały poprzez wymianę zostały pod tym względem zmienione - ewolucja poprzez kamień lub szczęście o danej porze dnia. Więcej trenerów do pokonania na drogach, zmiana ataków, lokacji przedmiotów i statystyk balansuje grę. Każdy przeciwnik ma inne pokemony. Podczas podróży możemy spotkać NPC z innych regionów, takich jak Steven czy Fantina. Zostały dodane ability z Dream World.
Jedyna rzecz, która mi się nie podoba, to zmiana typów pokemonów. Nigdy nie byłem zwolennikiem zmieniania dotychczasowo stworzonych gatunków. Dla przykładu Luxray ma typ Electric/Dark, a Farfetch'd ma typ Flying/Fighting. Może to zapewnia jakiś dodatkowy balans, ale mnie to naprawdę irytowało podczas rozgrywki.
Gra się nie freezuje, a nawet działa lepiej niż w Pokemon Heart Gold (brak tego antypirackiego czegoś, co powoduje właśnie freezy w grze).
Pokemon Sacred Gold daję 9/10, ale to tylko dlatego, że mnie wkurzyły zmiany typów.
Od razu mówię, żeby nie oceniać całości po 1 odcinku, gdyż nagrywałem ją w wersji pionowej z czarnymi paskami i bez ramki. Dopiero od 2 odcinka seria stała się miła dla oka. Podczas grania złapałem 2 shiny pokemony, więc gorąco zapraszam!!!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz