Witajcie na moim blogu!

Witajcie pokemaniacze!

Chciałbym Was serdecznie przywitać na moim blogu o tematyce Pokemon. Planuję wstawiać tutaj różne poradniki, porady itp. dotyczące nasz...

Gdzie możecie mnie jeszcze znaleźć?

Oprócz moich własnych pomysłów, czekam także na wasze propozycje! Piszcie, co byście chcieli zobaczyć na moim blogu!

niedziela, 17 stycznia 2016

TOP 5: Gry Pokemon na Game Boya (oryginalne)

W dzisiejszym poście chciałbym wam przybliżyć moje ulubione gry pokemon na Game Boya. Będę je oceniać w kategoriach: Czy jest wciągająca? (W), Fabuła (F), Trudność (T), Grafika (G).

5. Pokemon Mystery Dungeon: Red Rescue Team [Generacja III] 

Jeśli chodzi o tę grę, to ciężko mi coś o niej powiedzieć, gdyż grałem w nią, gdy byłem mały. Pamiętam, że bardzo podobał mi się system wybierania startera/siebie. Ciekawym aspektem było granie pokemonem lecz "łapanie" innych było dla mnie udręką. Wiem, że byliśmy osobą, która pomagała innym pokemonom. Zdecydowanie ta gra była jedną z tych, których nie przeszedłem, ponieważ jej trudność (dla mnie, jako dziecka) pozostawała na wysokim poziomie.

Ocena:
[W] - 7/10
[F] - 7/10
[T] - 9/10
[G] - 7/10

Łącznie - 7,5/10


4. Pokemon Yellow [Generacja I] 


Jest to jedna z tych gier pokemon, w którą nerdziłem najwięcej. Grafika może nie zachwycała, gdyż to była jedna z pierwszych produkcji, jednak bardzo podobało mi się to, że każde miasto miało swój kolor (w sumie każda lokacja takowy posiadała). Głównym bohaterem jest Red/Ash. Zależy od naszej interpretacji, gdyż główny bohater i jego rywal wyglądają tak samo (porównanie mangi i anime) i w sumie mają takie same pokemony. Osobiście, to dla mnie fabuła pochodzi z anime, ponieważ znajdujemy wszystkie startery w podobny sposób. Trudność gry jest wysoka. Nie wiem dlaczego, ale mi się wydaje, że im nowsza gra pokemon, tym jest łatwiejsza.

Ocena:
[W] - 8/10
[F] - 7.5/10
[T] - 8/10
[G] - 8/10

Łącznie - 8/10


3. Pokemon Crystal [Generacja II] 


Akcja rozgrywa się w regionie Johto i Kanto. Tak samo jak w Pokemon Yellow, grałem w tę grę ogromną ilość razy. Może już nie była taka trudna, ale nadal można poczuć przewagę przeciwników (szczególnie, gdy pierwszy raz walczymy z Elite Four, bez wcześniejszego expienia w Victory Road). Grafika nie była na wysokim poziomie, ale takim zaskakującym elementem były RUSZAJĄCE SIĘ POKEMONY. Niektórzy nie mają pojęcia, jakie to było wspaniałe. Najciekawsza rzecz, która przyciągała do siebie graczy.

Ocena:
[W] - 8/10
[F] - 8.5/10
[T] - 7.5/10
[G] - 7/10

Łącznie - 8/10

2. Pokemon Leaf Green [Generacja III] 

Fabuła dzieje się w regionie Kanto oraz na Wyspach Sevii. Jest to odnowiona wersja gier Yellow/Red/Blue/itd. Dodano do tego nowe lokacje oraz pokemony z II i III generacji. Dla mnie osobiście, to grafika nie była zaskakująca, wręcz średnia w porównaniu do innych produkcji. Może jest to takie "odświeżenie", ale wolałem klimat wcześniejszych wersji. Gra jest naprawdę prosta i tylko totalne debile (oczywiście nie chcę nikogo obrazić, a tylko podkreślić poziom trudności tej gry.) nie potrafią poradzić sobie z Ligą. Tak naprawdę, to wystarczy "wydoić" hajs od trenerów i liderów, żeby kupić 99 revive'ów oraz 99 hyper potionów (w sumie, jak w każdej innej grze pokemon :D). 50 lvle wystarczą w zupełności na przejście Wysp Sevii oraz na pokonanie x2 Ligi (łatwiejszej i trudniejszej wersji). Jednak ta gra ma coś w sobie takiego, że chce się w nią grać i grać i grać i grać... Nie wiem, co to jest, ale pomimo mojej bardzo negatywnej krytyki, uwielbiam tę grę.

Ocena:
[W] - 10/10
[F] - 8/10
[T] - 2/10
[G] - 6/10

Łącznie - 6,5/10                      W sumie to ocena nie jest adekwatna do tego, jak lubię tę grę, ale cóż...


1. Pokemon Emerald [Generacja III] 


Akcja toczy się w regionie Hoenn. Grafika jest chyba najlepsza z wszystkich gier na GBA. Może nie jest tak trudna, jak Pokemon Yellow/Crystal, ale nadal może sprawiać problemy. Wciąga niesamowicie. Do tej pory czasem odpalam sobie tę grę i tak samo dobrze się bawię. Fabuła jest ciekawa. Trudno mi jest opisać Pokemon Emerald. Nie wiem dlaczego, ale jest mnóstwo rzeczy, o których można powiedzieć, a tak naprawdę nie wiem co... Mogę ją opisać jednym słowem - ZAJEBISTA.

Ocena:
[W] - 10/10
[F] - 10/10
[T] - 5/10
[G] - 9/10

Łącznie - 8,5/10            
Tutaj ocena także nie jest adekwatna do tego, jak ta gra jest świetna, ale naprawdę nie należy do trudnych.



Mam nadzieję, że ten post wam się spodobał.

Zapraszam do częstszego sprawdzania mojego bloga, a także do odwiedzania:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz