Witajcie na moim blogu!

Witajcie pokemaniacze!

Chciałbym Was serdecznie przywitać na moim blogu o tematyce Pokemon. Planuję wstawiać tutaj różne poradniki, porady itp. dotyczące nasz...

Gdzie możecie mnie jeszcze znaleźć?

Oprócz moich własnych pomysłów, czekam także na wasze propozycje! Piszcie, co byście chcieli zobaczyć na moim blogu!

środa, 6 stycznia 2016

Pokemon Sacred Gold - coś innego, czy po prostu utrudnienie?



Pokemon Sacred Gold, jest to utrudniona wersja Pokemon Heart Gold. Obejmuje ona od początku wszystkie 4 generacje. 
Tutaj nie ma tylko utrudnienia pod względem lvlowym. Oprócz tradycyjnych utrudnień, fabuła została urozmaicona - głównie chodzi o walki z nowymi NPC. Każdy lider sali ma 6 pokemonów. Wszystkie pokemony, które ewoluowały poprzez wymianę zostały pod tym względem zmienione - ewolucja poprzez kamień lub szczęście o danej porze dnia. Więcej trenerów do pokonania na drogach, zmiana ataków, lokacji przedmiotów i statystyk balansuje grę. Każdy przeciwnik ma inne pokemony. Podczas podróży możemy spotkać NPC z innych regionów, takich jak Steven czy Fantina. Zostały dodane ability z Dream World.
Jedyna rzecz, która mi się nie podoba, to zmiana typów pokemonów. Nigdy nie byłem zwolennikiem zmieniania dotychczasowo stworzonych gatunków. Dla przykładu Luxray ma typ Electric/Dark, a Farfetch'd ma typ Flying/Fighting. Może to zapewnia jakiś dodatkowy balans, ale mnie to naprawdę irytowało podczas rozgrywki.
Gra się nie freezuje, a nawet działa lepiej niż w Pokemon Heart Gold (brak tego antypirackiego czegoś, co powoduje właśnie freezy w grze).

Pokemon Sacred Gold daję 9/10, ale to tylko dlatego, że mnie wkurzyły zmiany typów.



Od razu mówię, żeby nie oceniać całości po 1 odcinku, gdyż nagrywałem ją w wersji pionowej z czarnymi paskami i bez ramki. Dopiero od 2 odcinka seria stała się miła dla oka. Podczas grania złapałem 2 shiny pokemony, więc gorąco zapraszam!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz