Witajcie na moim blogu!

Witajcie pokemaniacze!

Chciałbym Was serdecznie przywitać na moim blogu o tematyce Pokemon. Planuję wstawiać tutaj różne poradniki, porady itp. dotyczące nasz...

Gdzie możecie mnie jeszcze znaleźć?

Oprócz moich własnych pomysłów, czekam także na wasze propozycje! Piszcie, co byście chcieli zobaczyć na moim blogu!

wtorek, 5 stycznia 2016

Co sądzę o shiny i co to w ogóle jest?

Jak sama nazwa wskazuje shiny pokemony charakteryzują się czymś "błyszczącym" i jest to efekt po wypuszczeniu go z pokeballa. Oprócz tego różni się także wyglądem, a raczej kolorem. Rzadko różnią się ogólnym wyglądem.




Jak możecie zauważyć, to po prawo widzimy odmianę shiny i normalną Ursaringa. Dla mnie osobiście ten shiny jest brzydki i wolałbym mieć w drużynie normalnego.






Tutaj Poochyena dla mnie wygląda nawet nieźle jeśli chodzi o wygląd shiny. Osobiście wolałbym chyba właśnie jego błyszczącą wersję, ale jakoś bym za nią nie płakał...









Shiny pokemony zostały dodane w II generacji. Szansa na ich spotkanie jest równa 1/8192. W II generacji jeśli breedujemy shiny pokemona, to szansa na to, że jego pociecha także będzie shiny wynosi 1/64. Jajko (zwane Odd Egg), które dostajemy w Day Care ma wyższą szansę na wyklucie shiny pokemona. Niestety różne źródła podają różne dane - jedne, że o 14% jest większa szansa, drugie, że 50% szans.
Z tego co pamiętam, to shiny pokemony miały wyższe statystyki w grach Gold/Silver/Crystal, ale to było związane z IV. 




Jeżeli oglądaliście anime, to powinniście pamiętać, że główny bohater Ash miał shiny Noctowla. Akurat ten charakteryzował się, oprócz kolorystyką, wielkością, gdyż był mniejszy od zwykłego Noctowla.





Ostatnio nawet w mojej serii z Pokemon Snakewood złapałem shiny Makuhitę, którego ewoluowałem w Hariyamę. Polecam obejrzeć!





Jest też taki shiny, który jest ZAWSZE shiny. Chodzi mi o Gyaradosa w grach Gold/Silver/Crystal/Heart Gold/Soul Silver. W lokacji zwanej Lake of Rage jest ZAWSZE dostępny w wersji shiny. 
Niestety nie pamiętam, czy są jeszcze takie przypadki, jeśli chodzi o spotkanie shiny pokemona po prostu stojącego sobie w danym miejscu, ale na pewno jest jeszcze shiny Cloyster w hacku Pokemon Sacred Gold. Polecam zobaczyć filmik, w którym go łapię!
Jak mogłem zapomnieć o jednym z pokemonów w mojej drużynie w serii z Pokemon Snakewood?! Toż to niewiarygodne, że mogłem zapomnieć o moim Szinku v3?! Daniel, shame on you!






Jeżeli macie jeszcze jakieś pytania związane z shiny pokemonami, to piszcie w komentarzach. Postaram się rozwiać wasze wątpliwości. :)
Jakie są wasze ulubione shiny oraz jakie wam się nie podobają? Piszcie!
Trzymajta się!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz